June 27, 2009

Dobri Isak - Mi plačemo iza tamnih naočara



Not quite horror but a great lost song from Serbia nonetheless. It may sound slightly Joy Division but I'm afraid Dobri Isak are far more sinister and masochistic. By the way, I love the Phantom cover!

Lyrics in Serbian:

Neki ljudi ne jure žene
Oni nikad nisu sami, a mi
Mi umiremo za svakom koja prodje
Mi cvilimo za svakom od njih, mi
Sidjemo u bar
Mi znamo starog dobrog Aleksa, mi
Sednemo za sto i pričamo noćima

Lose žene prilaze
Lose žene gledaju
One zvižde za nama
One šire zarazu
One kažu a, a, a
I umiru za nama
One kažu a, a, a
A mi ga čuvamo za vas

Mnoge žene su same sa svećom
One je miluju, a mi
Mi stojimo na ulici
I proklinjemo što smo rodjeni, mi
Sidjemo u bar
Mi znamo starog dobrog Aleksa, mi
Sednemo i plačemo iza tamnih naočara

Lose žene prilaze
Lose žene gledaju
One zvižde za nama
One vole haljine
One kažu a, a, a
I umiru za nama
One kažu a, a, a
A mi ga čuvamo za vas

Neki ljudi ne jure žene
Oni nikad nisu sami, a mi
Mi stojimo na ulici
I proklinjemo sto smo rodjeni, mi
Sidjemo u bar
Mi znamo starog dobrog Aleksa, mi
Sednemo i plačemo iza tamnih naočara

Lose žene prilaze
Lose žene gledaju
One zvižde za nama
One vole haljine
One kažu a, a, a
I umiru za nama
One kažu a, a, a
A mi ga čuvamo za vas

No comments:

Post a Comment